Avbrott | Felanmälan - E.ON
apartment up_arrow boka_tidboka_tidcheckmark Imported Layers Copy 3Imported Layers Copy 3close_icon close_iconcontract-details direction error-messagefacebook Kalender_24x29Artboard 1 Kalender_24x29Artboard 1 rorligt_icon copygoogle_plushouse instagram_icon mailmailmap_pin_selected_map_pin EAC9921F-E050-4152-9E00-5A9E1CAFA966Type something Imported Layers Copy 2Imported Layers Copy 2 Imported Layers Copy rabatt_icon Created with bin/sketchtool. radgivning_icon Created with bin/sketchtool. sms_icon Created with bin/sketchtool. Imported Layers 7Imported Layers 7 translate_icontwitteruser-contract vattenkraft_icon copy 3Customization
Träd på ledningar

Felanmälan dygnet runt

Fixa din felanmälan digitalt

Strömavbrott kommer ofta olägligt, men i vissa fall är det enkelt att lösa problemet själv. Genom att snabbt logga in kan vi guida dig genom en felsökning av ditt strömavbrott. Om du fortfarande har strömavbrott efter felsökningen kan du enkelt felanmäla det direkt i vår tjänst.

Om du upplever att du får stötar av saker eller att exempelvis lamporna lyser ovanligt starkt, är det viktigt att du istället omgående kontaktar oss på telefonnumret 0771-88 00 22. 

Kan du inte logga in?

Om du inte kan logga in kan det bero på att du inte står på avtalet, och att det är någon annan i din närhet som gör det. Du kan själv felsöka avbrottet, i sex steg, via vår checklista. Skulle du fortfarande ha strömavbrott efter det, kan du istället göra din felanmälan genom att ringa oss på 0771-88 00 22, såklart dygnet runt.

Felanmälan värme

Ring och felanmäl: 0771-88 00 22
Felsök själv först

Felanmälan gas

Ring och felanmäl: 0771-56 56 00

Felanmälan från utlandet

Ring och felanmäl: +46 771 - 88 00 22

Den här sidan uppdaterades 2 augusti 2018
av E.ON Energidistribution