Avbrottsersättning fjärrvärme | Så här gör du - E.ON
apartment up_arrow boka_tidboka_tidcheckmark Imported Layers Copy 3Imported Layers Copy 3close_icon close_iconcontract-details direction error-messagefacebook Kalender_24x29Artboard 1 Kalender_24x29Artboard 1 rorligt_icon copygoogle_plushouse instagram_icon mailmailmap_pin_selected_map_pin EAC9921F-E050-4152-9E00-5A9E1CAFA966Type something Imported Layers Copy 2Imported Layers Copy 2 Imported Layers Copy rabatt_icon Created with bin/sketchtool. radgivning_icon Created with bin/sketchtool. sms_icon Created with bin/sketchtool. Imported Layers 7Imported Layers 7 translate_icontwitteruser-contract vattenkraft_icon copy 3Customization
Grässtrån

Avbrottsersättning

Bra att veta

Ibland behöver fjärrvärmeleveransen stängas av för åtgärder på nätet. Planerade åtgärder utförs normalt vid tidpunkter då du som kund påverkas så lite som möjligt.

  • Under ett avbrott i fjärrvärmeleveransen har du fortfarande tillgång till kallvatten.
  • Planerade avbrott i fjärrvärmenätet aviseras alltid i god tid före utsatt tid.
  • Oplanerade/akuta avbrott, exempelvis tätning av läckor, kan genomföras under dygnets alla timmar.
  • Är du hyresgäst och din värmekomfort försämrats kontaktar du din fastighetsägare.
  • Fastighetsägaren får i god tid information om planerade avbrott på fjärrvärmenätet.
  • Oplanerade/akuta avbrott informeras om så fort det är möjligt.
  • Du hittar aktuell avbrottsinformation här

Du kan ringa E.ONs kundservice på telefon 0771-47 47 27 för information angående avbrott i fjärrvärmenätet.

Den här sidan uppdaterades 2 augusti 2018