Reko | Rekomärkt fjärrvärme är till dig som kund - E.ON
apartment up_arrow boka_tidboka_tidcheckmark Imported Layers Copy 3Imported Layers Copy 3close_icon close_iconcontract-details direction error-messagefacebook Kalender_24x29Artboard 1 Kalender_24x29Artboard 1 rorligt_icon copygoogle_plushouse instagram_icon mailmailmap_pin_selected_map_pin EAC9921F-E050-4152-9E00-5A9E1CAFA966Type something Imported Layers Copy 2Imported Layers Copy 2 Imported Layers Copy rabatt_icon Created with bin/sketchtool. radgivning_icon Created with bin/sketchtool. sms_icon Created with bin/sketchtool. Imported Layers 7Imported Layers 7 translate_icontwitteruser-contract vattenkraft_icon copy 3Customization
Man pratar i telefon

Reko fjärrvärme

Reko fjärrvärme

Kvalitetssystemet Reko Fjärrvärme har utarbetats av fjärrvärmebranschen i dialog med bostadsorganisationerna SABO, HSB Riksförbund, Riksbyggen, Fastighetsägarna Sverige och Hyresgästföreningen Riksförbundet.

Fjärrvärmeföretag som beviljas inträde i Reko åtar sig att följa de krav och intentioner som finns i systemet. Huvudprinciperna för Reko är öppenhet, jämförbarhet och förtroende.

Reko hjälper dig som kund

E.ON är Rekomärkta. Det innebär att vi har:

  • Kunden som utgångspunkt
  • Reko avtal
  • Snabb hantering av problem
  • Öppenhet om pris och annat som du som kund behöver känna till
  • Flexibilitet för att tillgodose kundens värmeval.

Vi vill gärna veta hur vi kan förbättra oss. Ge oss gärna feedback, mejla kundcenter.vm@eon.se.

Vill du veta mer om villkoren för Reko fjärrvärme? Besök gärna Svensk Fjärrvärme.  

Kund ringer kundtjänst
Den här sidan uppdaterades 9 mars 2017
av E.ON Energilösningar