Vill du veta hur det går med installationen av din solcellsanläggning?

Här kan du se hur långt din installation har kommit och vilket som är nästa steg i processen. Du kan när som helst logga in för att följa ditt ärende. 

Gör så här:

  1. Ta fram din offert du har fått från oss.
  2. Ange det personnummer som står på offerten i rutan nedan.

Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på solceller@eon.se eller 010-228 39 49, alla vardagar mellan 9–16.

Logga in och följ din solcellsinstallation

Ange det personnummer som står på din offert gällande solcellsinstallation. 

Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Vänligen försök igen om en stund.

Tack för att du loggat in på Mitt E.ON. På de här sidorna kan E.ON-kunder se sina fakturor, hålla koll på sin förbrukning, följa sina anslutningsärenden samt ta del av andra tjänster.

Såvitt vi kan se är du inte kund hos oss. Men vill du teckna elavtal med oss blir vi självklart glada!

E.ON kanske redan levererar elen till ditt hem? Här är några möjliga orsaker till att det ser ut som att du inte är E.ON-kund:

  1. Det är någon annan i ditt hushåll som står för era E.ON-avtal
  2. Du har precis blivit kund hos oss, och våra system har inte hunnit registrera dig än
  3. Du är företagskund med organisationsnummer som har loggat in med BankID. Är du företagskund med organisationsnummer ber vi dig att logga in med användarnamn och lösenord.
  4. Du är företagskund med fler än 4 anläggningar. Har du fler än 4 anläggningar ber vi dig att logga in på E.ON Navigator.
  5. Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Var god försök igen om en stund.

Tjänsten är inte tillgänglig i detta läge.