Ett elnät för framtiden

Här hittar du information om våra investeringar i elnätet i år och nästa år. Oavsett om projekten befinner sig i planeringsfasen eller redan är i full gång.

  • Nyheter i tjänsten
    Vi visar information om hur mycket vi investerar i varje kommun. Det är bara att välja kommun i listan nedan. Just nu visar vi de investeringar vi gör i lokalnätet, så det är inte en komplett bild över våra totala investeringar i framtidens elnät. Men det kommer…

Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Vänligen försök igen om en stund.

Tack för att du loggat in på Mitt E.ON. På de här sidorna kan E.ON-kunder se sina fakturor, hålla koll på sin förbrukning, följa sina anslutningsärenden samt ta del av andra tjänster.

Såvitt vi kan se är du inte kund hos oss. Men vill du teckna elavtal med oss blir vi självklart glada!

E.ON kanske redan levererar elen till ditt hem? Här är några möjliga orsaker till att det ser ut som att du inte är E.ON-kund:

  1. Det är någon annan i ditt hushåll som står för era E.ON-avtal
  2. Du har precis blivit kund hos oss, och våra system har inte hunnit registrera dig än
  3. Du är företagskund med organisationsnummer som har loggat in med BankID. Är du företagskund med organisationsnummer ber vi dig att logga in med användarnamn och lösenord.
  4. Du är företagskund med fler än 4 anläggningar. Har du fler än 4 anläggningar ber vi dig att logga in på E.ON Navigator.
  5. Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Var god försök igen om en stund.

Tjänsten är inte tillgänglig i detta läge.

Har vi ditt mobilnummer?

När vi närmar oss slutet av markarbetet i ett projekt behöver vi ofta bryta strömmen tillfälligt. Om vi har ditt mobilnummer kommer vi att avisera dig om dessa avbrott via SMS.