Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Vänligen försök igen om en stund.

Tack för att du vill använda vår digitala felanmälan!

Vad vi kan se så står du inte som avtalskund hos oss. Det kan vara så att det är någon annan i ditt hushåll som står för E.ON-avtalet. Isåfall kan du prova logga in med ert kundnummer istället.

Är du företagskund så kan du prova logga in med användarnamn och lösenord.


Är du strömlös och behöver hjälp med att felsöka vad bekymret kan vara? Vi har ett par felsökningsvideor som kan vara till hjälp! Du hittar dem här.

Tjänsten är inte tillgänglig i detta läge.
  • Stötar av saker eller lamporna som lyser ovanligt starkt

    Om du upplever att du får stötar av saker eller att lamporna lyser ovanligt starkt, är det viktigt att du kontaktar oss omgående på telefonnumret ovan. Tänk på att inte röra jordade metallföremål som exempelvis spis, diskbänk, elcentral eller fasadmätarskåp/mätartavla.