Din förbrukning

Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Vänligen försök igen om en stund.

Tack för att du loggat in på Mitt E.ON. På de här sidorna kan E.ON-kunder se sina fakturor, hålla koll på sin förbrukning, följa sina anslutningsärenden samt ta del av andra tjänster.

Såvitt vi kan se är du inte kund hos oss. Men vill du teckna elavtal med oss blir vi självklart glada!

E.ON kanske redan levererar elen till ditt hem? Här är några möjliga orsaker till att det ser ut som att du inte är E.ON-kund:

  1. Det är någon annan i ditt hushåll som står för era E.ON-avtal
  2. Du har precis blivit kund hos oss, och våra system har inte hunnit registrera dig än
  3. Du är företagskund med organisationsnummer som har loggat in med BankID. Är du företagskund med organisationsnummer ber vi dig att logga in med användarnamn och lösenord.
  4. Du är företagskund med fler än 4 anläggningar. Har du fler än 4 anläggningar ber vi dig att logga in på E.ON Navigator.

Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Vänligen försök igen om en stund.

Hur mycket energi förbrukar du?

Har du koll på hur mycket energi som går åt i ditt hem eller din verksamhet? Som kund hos oss kan du följa din energiförbrukning och få en bild av hur mycket energi som går åt över tid. Dessutom kan du jämföra din förbrukning med hur kallt det är, smart va?

Har du både elförbrukning och elproduktion? Då kan du enkelt växla från elproduktion till elförbrukning genom att klicka på ändra anläggning. I dagsläget kan vi bara visa din elförbrukning på Mitt E.ON. I appen kan du se både din elförbrukning och elproduktion.

Besöker du tjänsten via mobiltelefon? Du vet väl om att du kan jämföra årets förbrukning med föregående års förbrukning genom att klicka på verktygsikonen och sedan klicka på knappen jämför.